- -
UPV
 
Grau en Tecnologies Interactives Campus de Gandia, Universitat Politècnica de València

Grau en Tecnologies Interactives

4 cursos
240 crèdits

Crédit 17,34€
(2024/2025)

Nota de tall 6,38
(2024/2025)

50 places
(2024/2025)

Presentació del grau

T'agraden la programació i l'electrònica? L'objectiu del Grau és formar professionals capaços de crear nous productes i serveis basats en tecnologies interactives. Aquestes tecnologies comprenen el maquinari i el programari que permeten la interacció amb els cinc sentits de l'ésser humà i amb el seu entorn. Alguns exemples són els videojocs, la biometria, els entorns de realitat augmentada, la intel·ligència artificial, les aplicacions per a smart cities o la internet de les coses.

Dedicaràs el 40% del temps de classe a desenvolupar en equip projectes semestrals sobre: Disseny i Programació Web; Internet de les Coses i Aplicacions Mòbils; Aplicacions Multimèdia i Videojocs; Aplicacions de Biometria i Medi Ambient; Robòtica; Entorns de Realitat Virtual i Augmentada.

Eixides professionals

Les tecnologies interactives constitueixen un mercat en creixement i s'utilitzen en pràcticament tots els àmbits de la nostra societat (entreteniment i turisme, cultura i educació, domòtica, medi ambient, ciutats intel·ligents, salut i qualitat de vida...). Pots treballar tant en empreses que desenvolupen productes i serveis interactius, com en aquelles que els consumeixen.

A més, si ets una persona emprenedora, amb els coneixements tecnològics i d'empresa que rebràs en el grau, pots posar en marxa la teua pròpia empresa emergent tecnològica.

Mobilitat internacional i pràctiques

L'escola fomenta la mobilitat del seu estudiantat, i inclou pràctiques a l'estranger, per la qual cosa té signats un gran nombre de convenis d'intercanvi amb universitats de tot el món. L'escola ha signat també nombrosos acords de pràctiques remunerades amb empreses del sector tecnològic i audiovisual.

Continuació d'estudis

Es pot accedir a qualsevol màster universitari de la UPV realitzant les assignatures d'anivellació adequades. A més, hi ha nombrosos màsters, tant a Espanya com a altres països, que aprofundeixen en els diferents temes que es desenvolupen en els projectes d'aquest grau: videojocs, internet de les coses, intel·ligència artificial, realitat augmentada, aplicacions mòbils i robòtica.

Pla d'estudis


Crèdits establits per a obtenir la titulació

Formació bàsica Obligatoris Optatius Pràctica externa TFG Total
60,00 150,00 18,00 0,00 12,00 240,00

EMAS upv